New year

Får be om ursäkt för min brors icke seriösa inlägg. Blev lite väl, så jag tog bort en liten del, elak är vad han är.
Och självklart låg jag inte inne på badrumsgolvet och spydde som han påstod, låg faktist i soffan och kolla på film.

Men lite sanning, mår inte speciellt bra idag efter gårdagen, men nu ska jag inte vara någon liten fjortis som sitter och skryter om sina häftiga fyllor.
Ett nytt år började inatt, med nya möjligheter =) Inte helt fel. Fast nyårslöften har jag struntat i iår, följer dem ändå inte.

Och inte satt jag i en källare på gryta och drack hembränt, men på gryta var jag :) Det var jättetrevligt, verkligen :) Dock slutade väl inte kvällen sådär väldigt bäst.
Idag har har jag legat i sängen iprincip hela dagen(tur att man kan ha datorn där:), steg inte upp och duscha fören vid 18 tiden..
Herrejävlar, det är bara fyra dagar kvar av lovet! Hjälp.
Fast sammtidigt betyder det att Linda och tvillingarna snart är hemma:)
Såg nu att mina blommor håller på och dör.. inte bra med lov, blir inga rutiner alls.


Det enda kortet som blev taget igår.
Är utifrån landet och mormor, där vi var på nyårslunch :)
Dundergott som vanligt!

Nu börjar hela kroppen ömma, precis som vanligt dagen efter.
Ska därför ta och sova snart :) Vi hörs såklart!
Pusspusspuss


Kommentarer
Postat av: Memph

Jag som var helt inställd på att läsa om häftiga fyllor ;/

2009-01-02 @ 03:54:21
Postat av: vevve

stackarn =(

2009-01-02 @ 13:51:31
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0