Ny design!

Hej!
Det var ett tag sen jag skrev ett riktigt inlägg nu.
Sen sist har det gått 4 dagar(räknar inte med att klockan har passerat tolv) och så har det blivit en ny design här på bloggen!
Hoppas ni gillar den.. för det gör jag :) Att jag har en så snäll kompis som sitter i flera timmar och kämpar, guld Linda!

Fredagen var väldigt trevlig måste jag säga, tack för den! hehehe

Jag och Linnea kom precis fram till att vi inte har varit på friskis på hela veckan.. bara en gång då det blev fiasko. Vi tänkte sticka dit idag, men sen bestämde vi oss för att ta en promenad istället. Blev det någon promenad? Nejj..
Vi äter oss dessutom snart ur lägenheten, hur ska detta sluta?
Tur att det bara är en vecka kvar av fettomat, så får jag gå över på diet sen när jag flyttar hem igen ;)


Ska nog se till att gå från den här apparaten strax, jag har blivit en sån nörd, herregud.
Katten dras dessutom till datorer har vi märkt, han gillar deras varma fläkt. Dessutom har han blivit hur mysig som helst, kommer och lägger sig i knät hela tiden, och kör upp tassarna på halsen. Just nu ligger han i mitt knä och bara njuter.

Har en riktigt lugn vecka nu framför oss, slutar väldigt tidigt två dagar, och vad det ser ut som är det bara
- Historiaredovisning
- Engelskaprov
- Kemiprov

Det ska vi allt klara av!
Seegt som fan bara att vi börjar nya perioden imorgon, vilket betyder att vi börjar senast halv nio på mornarna. Great när jag och Linnea aldrig kan komma i säng på kvällarna.

Nej nu ska jag borsta tänderna innan jag ska läsa den spännande boken Tristan och Isolde, host.
Take care!


måste väl inviga den nya designen med en ny bild också,
 från i Fredags, enjoy ;)



Kommentarer
Postat av: Memph

Vad är fettomat för mat?:D

2009-01-19 @ 13:46:23
Postat av: Batman

Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.

2009-01-19 @ 13:47:10
Postat av: Batman

Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?



http://img155.imageshack.us/img155/9306/denna226625637copyiu8.png

2009-01-19 @ 15:12:07
Postat av: vevve

jadu pånti, så gott som inga grönsaker&frukt, sen massa kakor glass och godis hela tiden :o

2009-01-19 @ 17:17:40
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: vevve

jag vet vem du är batman :K blev riktigt rädd där, men sjukt snygg header :O

2009-01-19 @ 17:24:04
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Azzforce

hehe har inte hört av mig på ett tag kände jag ;)... ser att raggnings replikerna rullar in ;). Hur känns det att typ 80% av dom som läser dig blogg är addes klss kompisar :P?

2009-01-26 @ 10:45:06
Postat av: vevve

hahah, sorgligt men sant astfors ;)

2009-01-26 @ 17:03:10
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0