Popcorn

Hejigen!
Visst vad jag skriver mycket blogg nu förtiden, men vadå, det är ju lov.

Var som sagt på Discobowling idag med Martina, Martin, Johan, Pontus och Linnea. Och så efter gick vi till spicyhot.
Delade bana med kärleksparet M, och Martin vann med bara två poäng mot mig!
Gratz till dig =)

Tack för en trevligt kväll! :)

Nyligen gick Martina hem, har setat och fulat oss i webben med alla roliga effekter och grejer som finns, och ätit glass ;D
Imorgon ska jag ge mig ut på hal is med Maria, haha. Får allt se hur det kommer sluta.

Sitter här med en popcornskål och Wallander på tvn, tror jag ska se på en Beckfilm sen efter, alltid lägligt med det jao.
Får bara hoppas att jag kommer i säng tidigare än fem inatt iaf.
Men ska sluta skriva nu,pausen är nämligen slut.
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0