Sista dan..

Ska bara skriva lite fort, har saker som behöver göras.

Sista dagen på Jullovet 08, njuuut!
Rutinerna börjar ta fart, kanske att blommorna överlever iallafall :)
Har äntligen fått in officepaketet på datorn, nu äre bara att lära sig powerpoint som gäller!
Idag ska jag faktist.. leta jobb. Det är så behövligt så jag knappt står ut längre. Iallafall ett sommarjobb blir jag nöjd med :)
Och så ska jag äntligen komma iväg till gymmet, har lagt in massa träningsmusik i mp3n nu, bara att pumpa på!
Men först är det dags att damsuga upp småstenarna från golvet som har legat där ett antal dagar nu.
Vi hörs ikväll!
<3


Kommentarer
Postat av: Memph

Tredje gången gillt när det gäller att påminna folk om när skolan börjar som gäller eller?

2009-01-06 @ 20:41:27
Postat av: vevve

vad bra att du gillar't :D

2009-01-06 @ 22:57:57
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0