Skridskoåkning

GodDag!
Räknade visst lite fel med dagarna inatt när jag skrev. Det var faktist fem dagar kvar om man räknar med idag.

Vaknade till flera gånger under morgonen av att mobiljäveln vibrerade, det är en sån irriterande grov ton. Men visste inte vart den låg så orkade inte bry mig. Halv två undrade väl Martina om jag hade dött eller något så hon ringde hem och väckte mig. När jag äntligen hittade mobilen sen, då låg den under sängen intryckt mot väggen, hur fan kunde den hamna där?

Nyligen gick jag och systern iväg för att åka skridskor, skulle faktist bli kul, eftersom att jag älskar allt såntdär (skidor, pulka, skridskor, inlines osv). Men när vi kom dit så var isen megatunn och nyspolad(blöt). Får dra med mig Maria ut till Rocklunda någon dag istället.

Nu sitter jag här med en kopp varm choklad med raggsockor på fötterna fortfarande, ska strax börja fixa till mig. Ikväll blir det gryta igen,  ska ha spelkväll eller något liknande :) kul!
Hoppas alla andra får en lika trevlig kväll som jag ska ha :)
Kram



Kommentarer
Postat av: Memph

Så det blir monopol för hela slanten?

2009-01-02 @ 20:11:54
Postat av: vevve

haha nejdu, tidningsleken :K

2009-01-02 @ 23:38:05
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Frälst bratwurst

Har du silver har du guld har du munnen full med ull ska du skänka dig till jesus

2009-01-03 @ 02:29:54
Postat av: vevve

Anar att det var en viss Viktor Granath som la den där kommentaren?

2009-01-03 @ 03:34:39
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0