Tjugotvå timmar kvar till helg

Hejsan! Hoppas allt står bra till?
Här är det segt måste jag säga, är helt efter i huvudet. Tur att jag kan sitta här och fundera för mig själv, för det är väldigt svårt att få kontakt med mig idag. Min übergulliga syster brukar ofta irritera sig på det, "hallå?! är du på jorden eller?"

Började jättetidigt imorse, och var tvungen att gå en bit för att köpa en sån där jävla bussbiljett, fuck det nya busssystemet säger jag bara. Men det har varit en glad dag ändå. Hade en lektion inställd mitt på dagen också, härligt. Så var det bara att knata(mariaord) hem från skolan. Får hoppas promenaderna sätter sina spår också.

Ska väl snart få ett samtal av Linnéa får vi hoppas, ska få höra lite vad hennes syster har sagt om lägenheten osv. För det är ju redan Fredag imorgon! Räkna med en del bilder på oss de närmasta två veckorna, och så en del gästblogginlägg från rödtotten också (jag ska tvinga henne!).

Nu väntar jag bara på maten.. efter det ska jag iväg till gymmet. Måste passa på nu när jag kan, fast fan ska jag dra med mig Linnéa var och varannan dag till Friskis.
Skulle igentligen ha träffat Linda en stund idag, men så blev det inte. Men vi har ju all tid i världen, skönt att du är hemma iallafall =)


Ska börja skriva en packningslista nu, så jag inte bara springer runt här imorgon när det är dags att packa.
Och så ska jag kladda ner Bettan med ännu mer nagellack.
Vi hörs imorgon!
(k)


Kommentarer
Postat av: Memph

Ska du hyra lägenhet? :O

2009-01-08 @ 20:49:14
Postat av: vevve

haha ah ;) neej, vi ska bo i hennes systers lägenhet i två veckor :) när hon är bortrest.

2009-01-08 @ 21:41:15
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0