Trött

Hallojsan
Komigen nu, lite fler kommentarer här! Står helt stilla. Har iallafall en trogen kommenterare, guld till Pontus - Memph :)

Igårkväll spökare jag och fröken ut oss, förberedde oss med flätor i hela håret under dagen, med sikt på 80tal.
Målade mig med blå ögonskugga upp till ögonbrynen och med fluffigt hår efter flätorna så såg det... helhäftigt ut. Linnea fick dock inte så mkt fluff (jag som gjorde flätorna(a), och hade grönt runt ögonen.

mycket vacker bild måste jag få säga

Satt uppe rätt sent inatt, fick väl sisådär en fem timmars sömn. Så nu är jag helt körd efter den här dagen. Skolan gick väl okej, så fort jag la huvudet i handen så höll jag på att somna in.
Efter skolan tänkte vi träna, men inte fan hann vi dit tills det började. Men tur det, det var smockfullt i den salen! Vi tänkte att vi skulle ge oss på passet Step2, men det skulle vi inte ha gjort. Efter att ha stått som två idioter och stirrat på alla som kunde dessa komplicerade koreografier, så lämnade vi salen efter en kvart. Tur att vi har promenerat samanlagt sjuttio min idag iaf :)
 Medans jag stod i duschen gjorde mästerkockarna(Linnéa och Camilla) själva plättar, och så blev det visst Swartzwaldtårta till efterrätt.
Jag anar hur stor jag kommer vara efter de här veckorna..

Börjar rätt tidigt imorgon, så efter vi har pluggat lite så blir det dags och sova. Fätttt niice.
<3
Kram och godnatt!




I'm still watching you



Kommentarer
Postat av: Memph

Det är inte varje dag man lyckas ta guld :D Du sa föresten att du inte skulle vara uppe sent ju ;O

2009-01-12 @ 22:35:24
Postat av: linda

Somna in? det är när man dör vevve ;D HAHA

2009-01-13 @ 16:29:42
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: vevve

nejjo, och ikväll blir det förhoppningsvis tidigt!

haha, whops (a) dog innte..

2009-01-13 @ 19:50:06
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: amanda (:

haha underbar bild! ;D

2009-01-13 @ 21:10:35
URL: http://amandabrostrom.blogg.se/
Postat av: vevve

hahah, tack :D eller vad man säger :)

2009-01-13 @ 22:06:35
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0