Allergiattack

Ännu en trött dag, denna var då väldigt mycket värre än gårdagen. Kunde inte sitta ordentligt på Biologin, huvudet var så tungt så det åkte åt alla håll. Sluta ner i bänken.
Men nu är jag pigg efter dagens knäppa händelse.
Åkte med Linnéa på hennes ridning, och jag visste sen innan att jag inte mår så bra av att vara i stall, men åkte med iallafall.
Efter knappt en halvtimme var näsan helt igentäppt, det blev svårare och svårare att andas, samtidigt som jag nös och hostade konstant. Blev inte så mkt bättre av att en mysig bondkatt kom och strök sig mot mig och slog sig ner i mitt knä.
Men nu är jag hemma och har duschat och tagit massa mediciner, så nu är det bra igen. Fy vad jag hatar sånt där.
Tur att jag inte märker av den här vilda katten som bor i denna lägenhet.


Just nu sitter vi framför tv och tittar på Jurtjyrkgården, snaaark. Idag var det säsongsstart för Andra avenyn! Självklart satt jag bänkad här. Men nu ska dem tydligen bara visa det 45 min, 1 gång i veckan :(

Imorgon blir det Nv1c´s sista sovmorgon för år 1, och jag och Linnéa ska utnyttja det till fullo.
Nästa schema börjar nästa vecka, och mornarna ser inte sådär väldigt trevliga ut ska jag säga..


såhär såg då mitt hår ut förra julen, saknar't

Puss och godnatt
(snaart ska jag tvinga Linnéa till att skriva)



Kommentarer
Postat av: Virre

No face?!?!?!?!

2009-01-14 @ 06:50:19
Postat av: Memph

Hur ska du klara av björnungar ifall du inte klarar av hästar och katter? :D

2009-01-14 @ 12:49:31
Postat av: vevve

huvudet ramlade av viktor ;)

och den saken hade jag faktist inte funderar på, love bearungar! :D

2009-01-14 @ 17:18:41
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0