Bloggen fyller 1 år idag!

Bambambam... Idag är det exakt ett år sen jag bestämde mig för att börja blogga. Och jag håller på fortfarande, hoppas jag aldrig slutar. Eller okej, en gammal rynkig tant kanske inte ska blogga, men tänk hur många minnen och bilder man kan kolla tillbaka på sen!
Tyck det låter fånigt.. men jag kan tycka att en blogg inte bara är någonting man äger, utan att det på sikt blir en del av en. Min blogg är en del av mig! Skulle förmodligen skaffa en ny redan dagen efter om jag fick för mig att deleta den här.
Det är fan lite kul att kolla tillbaka på dem första inläggen jag skrev, berättade om min vardag i minsta detalj, och skulle alltid sluta inlägget med Puss eller Kram. Idag känner jag inte alls längre att jag behöver beskriva allt som händer runt om mig, utan fäller hellre in en bild eller två och skriver om något roligt som har hänt/sagts på sista tiden. Är det en bra eller dålig förändring?


En bild tagen runt den 2 juli förra året
Saknar mitt blonda hår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0