Dagens snillen

Jag: Visst var den där låten jag lyssnade på nyss bra?
Syster: Joo.. fast dom sjunger atcho. ( synonymen till prosit)
Jag: Men va? ehm.. At you kanske?

Min bror och hans kompis har fått för sig att skicka iväg min björne jorden runt. Sätta på honom en liten ryggsäck och skriva att han ska skickas vidare. Sen när den kommer hem (den kommer aldrig komma hem) så ska den ha hela väskan full med foton från hela världen, där folk står och håller i björne. Arbetslösa studenter säger jag bara.

Goodbye my friend!

Och Maria, fick för sig att hon skulle köpa chokladpudding(?) Efter några timmar ska hon hem, men hittar inte nycklarna. Dem låg visst kvar på Ica bland bröden, där hon la dem när hon var upptagen med att välja vilken chokladpudding hon skulle ha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0