Den där snubben vid namn Gud

Syster;  Tror du på Gud?
Jag;  Gud nej! Gör du?
Syster;  Hah, ibland gör jag det. Kolla, om jag kanske ska cykla till skolan och så regnar det, då brukar jag be till gud att det ska sluta och ibland gör det de!
Jag;  Men cp! Gud är dum i huvet.

En stund senare

Jag;  Nästa lördag åker jag till öland!
Syster;  Aa, tänk om det inte är bra väder..
Jag;  Fan, jag måste be till Gud! (blundar och knyter händerna)
Syster;  Jag tror inte han kommer lyssna på dig..


Blev klar med allt i mitt rum igår, förutom damningen och damsugningen. Men jag har ju hela livet på mig?! Hehö. Ska strax ta och cykla iväg till H-lund för att hälsa på Linnéa och alla andra lik. Sen drar vi oss ner till stan för lite.. SHOPPING!


Vågar man slänga i lite slingor i veckan kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0