Fredagen den sista juli

Tiden rullar på deprimerade fort, och ändå gör man i princip ingenting alls om dagarna. Imorgon är det den första augusti, och det är redan den månaden då skolan börjar igen. 24 dagar lov kvar.

Laddade hela kvällen igår för en tidig comeback på gymmet imorse, men när jag vaknade upp klockan halv tolv med halsont insåg jag att den dagen kanske inte var idag.
Så idag istället ska jag städa, städa, och åter igen städa. Ta en promenad med Maria och varför inte rensa den överfulla datorn?

Dags att skruva upp volymen till max och ta fram damvippan, Wehey vad jag är duktig!

Föresten var Baksmällan bland de sjukaste filmer jag har sett, riktigt jävla bra!

 

my new love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0