Fri som en fågel

Jag och Linnéa gick till lekparken igår, gjorde fart i kinagungan, la oss och tittade upp i himlen och pratade i timmar.

V: Om du fick vara ett djur, vilket skulle du vara då?
L: En häst tror jag, dom kan ju hoppa högt över hinder och springa snabbt. Durå?
V: En häst? Aha.. en fågel helt klart. Tänkt att kunna flyga, bara kunna glida runt...(tittar på fåglarna i himlen)
L: Okeeyy.. Vevve har du typ rökt på?


Flyga is the new thing!
"Nej pappa kan inte skjutsa, men min vinge har precis läkt så jag flyger till dig. Ses om en kvart"


Tröttast på väldigt länge idag, så gåre kanske när man kollar på OTH till halv sex?!
Skulle egentligen ut till Ransta - stället som gud glömde för att fira kusinen som fyller 11 idag.
Men eftersom allt inte verkar vara OK så får vi helt enkelt se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0