Nattens dröm

Drömde nått ganska obehagligt inatt, nämligen att jag var gravid. Och bäst som det var så gick vattnet och vi sprang(?) till sjukhuset. Har svaga minnen av att jag var med min bror och mormor. När man kom in på sjukhuset fanns det bara massa hissar, och vi hade ingen aning vilken våning förlossningen var på, och ingen ville svara på det heller. Så där satt vi, jag i en rullstol, under en bra lång tid. Men eftersom att jag inte hade börjat få några värkar så vare lugnt. Till slut fick vi veta att det var på våning 44, men när vi gick in i hissen och tryckte på knappen så började hissen åka längst upp, ner till första våningen, högst upp, till andra våningen osv. Det tog ett bra tag innan hissen nådde 44:e våningen, och när vi hade stått där i hissen som åkte upp och ner, upp och ner, trodde jag att ungen skulle pluppa ut vilken sekund som helst. Väl inne på förlossningen låg alla i korridorer och allt, och födde barn! Där kom jag rusande och skrek att jag behövde en säng, och höll för ögonen för alla födslar jag stötte på. När jag väl hade fått en säng så låg jag bara där, inga värkar ingenting. Var rätt ledsen över att jag skulle få barn så ung, för jag ville verkligen inte ha det.




Kommentarer
Postat av: Virr

hahahahahaha fan va glad jag blev nu

2009-07-06 @ 18:38:57
URL: http://viktorgranath.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sjukt jävla verklig dröm :(

2009-07-06 @ 20:44:29
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0