Öland imornbitti

Nu är jag äntligen klar med allt, bara kudden och tandborsten kvar i princip. Väskorna står här så fint och väntar på avfärd om typ.. sju timmar. Blev dock lite för mycket packning tror jag, får förmodligen betala för att jag har fler väskor än vad man får ha, på bussresan hem alltså.
Har laddat upp med massor av godis, och skrubbat mig helt ren från all gammal bränna. Så nu är jag redo för solen, om det nu blir så. Hoppas gud har lyssnat på mina böner!


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och få lite sömn iallafall.
Vi får se om det dyker upp något inlägg nerifrån Öland, vem vet om vi hittar något internetcafé.


Byebye Västerås, Helllooo Öland!

Btw, my sister killed the spider today!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej vet inte tror det var på en annan blogg du skrivit kommentar på

2009-07-17 @ 01:24:23
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0