Öland

8 dagars campingliv, där offentliga toaletter är ditt enda val och det man ser är svennar i foppatofflor som grillar och super medans barnen leker rövare i lekplatsen. Jag var ändå rätt lättad att lämna allt det där, och komma hem till min säng och badrummet! Jag är helt klart ingen campingmänniska, men älskar att prova på olika saker! Det gör ju endå att man uppskattar och saknar den annars tråkiga vardagen hemma.
Trots allt det där, var helt klart en riktigt rolig resa som jag kommer minnas så länge jag lever!

Vi var nere på stranden ett fåtal gånger gånger, och badade aldrig i det svinkalla vattnet. Istället läste vi böcker, spelade mängden kort, ritade, kollade på film, åt massa godis, lekte i lekparken, var ute och fotograferade varandra vid havet, shoppade, och tog långa pratstunder längs stranden på kvällarna.

En sak är säker, det var första, men definitivt inte sista gången jag besökte Öland och vackra böda!
Here's the pictures:









































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0