Operation packning

Okej nu börjar det dra ihop sig lite här. Packångest, precis som vanligt. Behöver man strumpor? Varma eller tunna kläder? Vilka kläder? Vad ska allt det få plats i? Och hur ska jag själv kunna bära allt det där på stockholms central nästa vecka? Jag tror jag ska slänga alla kläder jag har i stora högar på mitt golv, blunda och sen låta slumpen avgöra. Fast en packningslista låter ju lite lättare, fast betydligt tråkigare. Man märker att jag inte reser mycket. Måste också ladda upp med böcker och godis, för resan är ju inte direkt lika kort som till mormor.


Ett bra alternativ kanske?

Lika bra att sätta igång eftersom jag har annat att göra imorgon också!
Grejar det nog med en kopp te i handen :)
Skriver en rad eller två imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bra fråga det har jag alltid frågat mig själv vem är jag :-) Mikaela

2009-07-16 @ 02:15:11
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0