Torsdag

Är uppe med tuppen idag. Har en del att göra så jag hinner inte sova bort hela dagen. Kom inte så jävla långt igår med det jag tänkte, jag tror det kallas tidsoptimist. Kanske dags att börja bearbeta den egenskapen någon gång? Ganska jobbigt att man alltid ska stressgöra saker i sista stund. Fast samtidigt, ska man försöka sluta göra en sak, då måste man ju göra precis tvärt om, och det låter ju bara jobbigt.

What to do today:
Packa klart
Städa upp i mitt rum
Hälsa på Linnéa på jobbet
Köpa godis
Umgås med Martina
Ta ett bad


Ryser när jag ser bilden på spindeln, den är kvar här inne i mitt rum! Efter att jag hade skrikit klart och fångat den på bild insåg jag att den var försvunnen, och mamma kunde inte hitta den. Tänk om den klättrade på mig när jag sov..

Okej, först ett avsnitt One tree hill, sen packa vidare. (optimiiissst!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0