Linser på g

Nu har jag äntligen varit hos optikern och provat linser. Kändes lite obekvämt i början eftersom att det var som att man hade en irriterande ögonfrans i ögat man inte kunde blinka bort. Mascaran rann ner för kinderna,  men det var ändå skönt med dem i, att kunna se människor på flera meters avstånd utan de feta brillorna på näsan, underbart! Nu ska jag bara tillbaka nästa vecka för att lära mig att sätta in och ta ut dem, sen är det klart. Men tro inte att jag skaffar det för att jag är känner mig ful i glasögon, okej lite för det kanske. Men främst för att jag vill kunna välja om jag ska ha de där stora svarta bågarna eller inga glasögon alls - och i vilket fall som helst se bra.

Igår var det  utklädnadsshow i ljushallen, fan vilken jävla stämning! Är så jävla avundsjuk på studenterna som sprang runt där och skrek, och alla andra sen på stan. Om 2 år är det jag som står där och skriker tills stämbanden går av.





And guess what?! JAG ÄR KLAR MED ALLA SKOLARBETEN! Fyfan vad nicenicenice. Satt nyss och skrev klart historian som ska in på Måndag, överaskande att jag kan göra klart saker i tid va?



Fina fiskar i svartån iår


Mina grannhus har invarderas av en jättenyckelpiga

Nu ska jag hoppsa i säng, går ju bara till 10.10 imorn, men lite sömn kan behövas iaf!




Kommentarer
Postat av: Mandy

Veronica våran klass ska vinna utklädnadsshowen!

2009-06-05 @ 12:36:40
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: Virr

är du så taggad till studenten:o

2009-06-05 @ 16:18:40
Postat av: Veronica

Jaa klaaart vi ska Mandy! :D

Ja wtf trodde du virris? det kommer bli den bästa dagen i mitt liv, kanske.

2009-06-05 @ 23:35:17
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0