Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 21(nästan 22)
2. Vem var den sista du träffade? Maria, hon ligger och sover här bredvid mig.
3. Hur lång är du? 179
4. Vilken var den senaste film du sett?  Vi hade i alla fall tur med vädret -igen!
5. Vem ringde du senast? Hem
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Hehe x) vadå hur gammal var han?” - till Linnéa
7. Vad är dagens planer? Vi kör på att det fortfarande är Torsdag, sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms. Blir ofta bara irriterad av samtal, om det inte är något viktigt.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Vid tre typ.
11. Vilken ögonfärg har du? Grönblåa
12. När vaknade du idag? Blev väckt tio, gick upp tolv. Hehe
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Nej det tror jag inte.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? Platser där det finns mygg.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i Göteborg eller någonstans ute i världen.
17. Vad skrämde dig som barn? Att somna sist på kvällen.
18. Vem fick dig att skratta senast? Maria, hon snackar lite underligt när hon sover :o
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vet inte vad det är, så jag antar det?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Min egna är bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Stor tröja
22. Hur många kuddar har du i sängen? En
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Heh, mm..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Raggsockor
26. Är du social? Jo det får jag höra!
27. Vilken är din favoritglass? Svårt val..
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? SHOPPA, resa och spara.
29. Tycker du om kinamat? Älskart
30. Tycker du om kaffe? Usch nej.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Hur ska jag veta?
33. Kan du spela poker? Basic
34. Tycker du om att mysa? Om jag gör!
35. Är du en beroendemänniska?  Nee, eller vad är det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaa, Amandas mamma!
37. Vill du ha barn? Någon gång i mitt liv, ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Kan och kan, till viss del engelska och spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? När jag var mindre.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Är rädd för fiskar
41. Vad spenderar du helst pengar på? Onödiga saker
42. Äger du dyra smycken? Inte speciellt.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Någon godis med mintsmak.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Bra fråga :P
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på vänster kind precis under ögat, vettefan hur jag lyckades med det som fyaåring, men 4 personer höll fast mig när dem sydde.
47. Vad har du för ringsignal? Vibrator
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nehe, bara fåtal saker jag kan ha fortfarande.
49. Flirtar du mycket? Nejrå
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På mitt golv, hehe.
51. Kan du byta olja på bilen? Ser jag händig ut eller?
52. Har du fått fortkörningsböter? Pappa kallar mig Rallykalle
53. Vilken var den senaste bok du läste? Åh fyfan, jag skulle ju läsa!
54. Läser du dagstidningen? Ibland om jag hinner eller inte har någonting bättre för mig
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, VeckoRevyn
56. Dansar du i bilen? Och hur ska det gå till?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the Voice.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  Har inte en jävla aning
59. När var du i kyrkan senast? Den dagen jag konfirmerade mig?
60. Vilka personer utmanar du? Linda såklart! Och alla andra som inte har något liv ;)

 

Titta vad kul man kan ha när man har tråkigt. Nu ska jag försöka väcka Maria, så jag får gå och lägga mig någon gång :)

 


Kommentarer
Postat av: Virr

Fan va kul de är med natt ride!

2009-06-19 @ 03:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0