Maria 17 år!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Marias födelsedag!


Grattis gumman!

(bilden är från vintern 07)

Skulle egentligen åka till henne idag, träffa hennes släkt och fika. Men eftersom jag har haft ont i magen och mått illa hela natten bestämde jag mig för att stanna hemma istället.

Idag är det första söndagen på länge som jag inte har något plugg alls att göra, även fast jag ofta inte brukar gör saker jag ska. Det är ju själva känslan som räknas! Att inte ha något tungt släpandes efter sig.

Hoppas bilderna jag slängde upp i förra inlägget gillas, nu när jag äntligen laddade upp dom. Det var jävligt kallt att springa runt i klänning och gladiatorsandaler ska jag säga..


Maria är så rolig, jag vet inte hur länge hon och linda satt och skrattade åt det här och sa "VIRUS VEVVE!"
(klicka på bilden)

Nej nu blire movie och colatime, C ya (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0