Midsommarnatten

Efter förfest hos mig med kortspel drog vi oss mot bussen och börja tjaffsa med busschaffören, jävla cp VL. AUTOMATEN IGEN! Väl under kvällen hann Linnéa däcka två gånger, en gång i bastun och en gång i soffan. Och så klart trodde jag att hon hade lämnar oss för gott. Framåt soluppgången vid 4 lämnade vi stan bakom och och blev förföljda av några drägg hem. Hemma blev det frukost och Lejonkungen till sex när vi somnade. Förutom Linnéa. Klockan nio var det omöjligt att halvsova mer, så här sitter vi. Fick höra av min bror att mina päron var påväg hem, så nyss storstädade vi hela skiten i panik. Men nu är det så att dom inte kommer hem fören  imorgon. Jävla apa Andreas.
Idag mås det fint, nooot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0