Promoe

Jag har blivit en mästare på att inte sitta vid datorn de senaste dagarna, vilket gör mig jävligt stolt. För om det är någonting jag behöver jobba på, då är det verkligen mitt datorberoende.

Har vait nere på "Västerås city festival" - vi säger Vattendraget, och kollat på Promoe ikväll. Fråga mig inte varför jag redan är hemma, men kändes lite meningslöst att gå runt och inte göra någonting, dessutom ska vi iväg till stranden tidigt imorgon.


Hela publiken stod och väntade på Svennebanan, och till sist kom den! DRAG
Martina och jag blev dessutom intervjuade av Vlt, så på Måndag är vi med där!
Kommer fan klippa ut bilden på mig och elda upp den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0