Reeegn

Rolig början på sommarlovet, regn. REGN! Orkade inte ens gå upp ur sängen imorse eftersom att jag hörde det smattra mot fönsterbrädet. Vad kan man hitta på när det regnar? Sova, titta på film och lägga på sig massa kilo av allt man proppar i sig av depressionen. Det är ju inte direkt så man har föreställt sig att sommaren ska vara..



Det här ska jag göra i sommar:

Skaffa linser(imorgon!)
Sova halva dagarna
Njuta av  ledigheten
Bo själv hemma under midsommar
Supa skallen av mig
Umgås men människor jag tycker om
Powermeet
Bada och sola
Bli blond(are)
Träna skiten ur mig(om jag nu orkar)
Dussintals med dagar på Framnäs med tjejorna
Gå ner i vikt (blir så varje sommar)
Östra holmen
Läsa böcker
Dricka mängden te
Äta smörpopcorn
Spara ut håret
Övningsköra massor
Börja läsa teorin
Förhoppningsvis åka med Linda till Öland
Bli brun
Äta glass och godis
Bo i Linnéas systers hus en vecka





Kommentarer
Postat av: Virr

De längst ner lät mest lyx

2009-06-15 @ 19:18:06
Postat av: Veronica

I know you're jealous ;)

2009-06-15 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0