Skolavslutning imorgon

Ny badad med röda tår och naglar samt ett rum som doftar ajax, nu är jag redo för morgondagen. Fyfan vad det ska bli skönt med sommarlov! Och kul att Andreas ska ta studenten.
Synd bara att man lever i ett jävla fängelse och ska vara begränsad med varenda sak man ska göra..
När jag blir arton sticker jag härifrån! Eller okej, arton och ett halvt.


Idag åkte nästan hela familjen till hummelsta för att köpa godis, precis som  alla andra år. Det har blivit lite av en familjetradition dedär. Halva hemvägen körde jag, fifan vad det är kul. Tog en sväng förbi mormor och plockade lite blommor jag kan ha i håret imorgon.

Nej nu är det dags att krypa ner under täcket, morgondagen börjar redan strax efter sex då Linnéa kommer hit :)





Kommentarer
Postat av: Virr

njut vevv

2009-06-13 @ 16:33:53
Postat av: Veronica

I will virrr!

2009-06-13 @ 17:40:12
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0