Sommarlov!

Nu är det äntligen här.. sommarlovet tjugohundranio. Fyfan vad det inte känns som sommarlov, vad ska man göra nu i två månader? Cp tankar, jag ska fyfan njuta av det här. Men lycka till och njut av regnet.

Sjukt kul kväll igår, dansade och släppte loss som aldrig förr. Tack alla som gjorde festen så kul :)
Lagom taggad för studenten om två år.





Några fulla jävlar som skrek mitt namn i mikrofonen, haha.

Ett par blommor kom plötsligt flygandes och landade på mitt bröst.


tro, hopp och kärleks halsbandet

Nu ska jag försöka piggna till med en dusch.


Kommentarer
Postat av: Virr

CHIIIIIIICKS!

2009-06-14 @ 02:58:20
Postat av: Veronica

;D

2009-06-14 @ 14:22:08
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0