Bad

Halåja
Dags för en liten uppdatering..
Linnéa har nu rest hem till skogen igen, efter en smarrig frukost med fullkornstoast och gröt.

Den här dagen känner jag mig allmänt konstig, en sån dag då jag bara kan bryta ut i gråt, eller kanske klappa till någon bara sådär. Pms-monster? Och dessutom börjar jag få ont i halsen, kanske inte var en sån bar idé att bara ha på sig klänning igår ändå.




Juste, om gårdagen. Jag hade långt hår på bilderna, right? Det var Linnéas löshår jag klickade fast. Helt underbart med sådär långt.. funderar på att köpa ett eget :)

 

Strax ska jag iväg till min faster och färga hennes hår, och sen måste jag hem och storstäda mitt rum eftersom att vi får storfrämmande av släkten imorgon.  Och imorgon fyller även min babe Linda år, 16 feta. Congratz till henne liksåm <3










Det känns inte som att det var så nödvändigt att jag städade rummet
innan Linnéa kom igår? Såhär såg rummet ut inatt klockan två.




-klicka för förstoring

En stor godispåse, here I come!
Love and kisses
somekindofgame?

Kommentarer
Postat av: linda

thaanks baabyyy!

2009-03-07 @ 15:14:56
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Memph

Bombnedslag i rummet :D

2009-03-07 @ 16:22:09
Postat av: vevve

np hjärtat:)

haha nåågot, tejp på golvet och smink under sängen, hehö

2009-03-07 @ 18:13:14
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0