Blonda slingor

Äntligen hemma, blev otroligt rastlös där i frisörstolen, både kissnödig och hungrig.
Håret blev.. bra. Fina slingor  :) Dock inte blont direkt, utan mer ljusbrunt med blonda slingor.
Sen blev det toppning, lite uppklippning och snelugg. För kort tycker jag faktist, men det tycker jag ju alltid. Tur att hår växer.
Slänger väl upp en bild när jag har lust för det.

Sitter på min brors dator för tillfället, försöker rycka upp honom ur sängen. För ikväll ska det pluggas Matte B, krigarna själva.
Spanskaprovet gick bra, fast det känns alltid mkt bättre än vad igentligen gick när det gäller spanska, så vi får allt se.
Men jag fick iallafall 2 fel på mitt fysikprov, vilket blev ett MVG-. Riktigt nöjd!
Imorn ska det solas för hela slanten, och så måste jag hitta en present till kära bror min, som fyller 19 på måndag!
Fiestarna ska parta på kvällen?

Nu ska jag iallafall hoppa på min bror, mosa jäveln. Vi hörs jao :)

Kommentarer
Postat av: Memph

Blev han platt? :D

2009-03-05 @ 22:12:54
Postat av: vevve

det är han ju redan x)

2009-03-05 @ 22:19:58
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: amanda (:

hur mkt kostade de att göra slingor hos frisör? (:

2009-03-05 @ 22:31:56
URL: http://amandabrostrom.blogg.se/
Postat av: vevve

det kostade 940 för slingor med folie och klippning :)

2009-03-06 @ 16:27:44
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0