Brur 19

Ny vecka, nya krafter? Inte direkt va, ny vecka, nya orklösa dagar. Steg aldrig upp ur sängen imorse när klockan ringde, drog täcket över huvudet och ORKADE INTE. Men sånna dagar tycker jag att man behöver ha ibland också, för att skaffa sig ny energi.
Har iallafall tagit det hur lugnt som helst, typ spelat track mania, kollat klart på Vingar av glas, och pluggat lite smått. Matteprov imorn!

Today is my brother's day. Av mig fick han ett presentkort på Carlings, och det får vi hoppas att han blev nöjd över :) Och snart blit det tårta, namnam..


Grattis!

Och igår när jag var som mest förbannad sprang jag runt hela lägenheten och letade efter min mp3, trodde jag hade kollat överallt, men tydligen inte i papperskorgen..
Nej nu orkar jag inte med att skriva heller, måste hitta på något skoj, lyssna på pink kanske? Man känner sig som henne när man lyssnar på hennes låtar, stark.
HEjs!

SAKNAR det där blonda..


Ja, man får ju antagligen kämpa för det man vill

Kommentarer
Postat av: Virr

Trackmania*

2009-03-10 @ 12:22:41
Postat av: Bror

Tack syster:D:D:D:D:D:D

2009-03-10 @ 12:49:04
Postat av: vevve

thidelidi

2009-03-10 @ 15:25:52
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Memph

hahah kolla amatörfiskarN^.

2009-03-10 @ 20:17:08
Postat av: vevve

fetast grymmast!

2009-03-10 @ 20:39:23
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0