Deberes

Heyy!
Underbara Tisdag.. nej jag driver.
A day as usual, något av det första man fick höra i klassrummet var "Du ser jättetrött ut, helt röd i ögonen". Och det var sant, somnade rakt ner i bordet på biologin och vakna av ett ryck när hela klassen skrattade åt någon film.
På idotten såg jag min chans att förbränna kalorier, sprang/gick i fyrtio min, det var riktigt härligt!

Imorgon är det dags för fysikprov, måste ha suttit i minst tre timmar idag. Men nu sitter det! Hoppas verkligen det går bra imorgon nu också. Men måste börja med spanskan någon gång också, fyfan vad mycket det är nu.
Snart är det andra avenyn! Ska (skala?) en apelsin nu så jag har något att smaska på till det.
Och läsa VeckoRevyn, lovelove.
Puuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0