Det luktar vår

Hellujsan, är mitt uppe i intensivpluggade av biologi, såntdär härligt sistaminuten-pluggande som vanligt. Men jag är lycklig, för det går ju så bra! Men håll med om att 30 sidor är lite väl mycket?

Tänkte bara ta och skriva av mig lite medans jag tar en paus.
Har haft en underbar dag, vädret gör en på så gött humör. Och så har jag varit ordentligt utsövd för en gångs skull, tummen upp till det helt enkelt! Borde verkligen göras till en vana.
Efter två dagars pina utan mina glasögon(speciellt på lektionerna då jag inte ser texten på tavlan), så har dom nu anländit till sin rätta ägar efter lite justeringar, härligt.
Imorgon tänkte jag ta tag i träningen och sticka till gymmet för första gången på.. skämmigt länge, taggaaa uta sjutton!
Nej nu ska jag inte babbla på mer om mitt intressanta liv, dags att läsa mer om varför djuren beter sig som dom gör.
ANDRA AVENYN KLOCKAN 9!
Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0