Friday

Hejhejhej. Har som vanligt en liten svångstanke att skriva nånting även idag. Vill börja med att säga Rest in peace till Linus vita volvo som inatt brann ner, hare bra i bil-himlen!

En great dag har vart än så länge iaf. Mamma ringer och gnäller att jag inte får stressa, och direkt efter kommer pappa med det här "bädda sängen!! TA UNDAN EFTER DIG!!" Hjälp, hur ska man undgå att stressa?
Känner iallafall att jag mår bättre nu, har knappt mått nå illa på hela dagen idag, men det kommer väl nu när det är dags att äta. Orkar inte med det, var är det som är fel?
Cyklade ner till stan med Malin, träffade Amanda och Nattis, köpte ett par leggings och en tunika. Så synd att man nästan aldrig träffar dem..
Menmen, nu är jag hemma. Såg ett par (dussin) gammlingar på väg hem, kanske var dags för en rundtur Västerås? Dem förökade sig också hela tiden, vilket var lite obehagligt.
Ska väl fixa till mig lite, äta och sen cykla mot Bjurhovda. Ser fram emot kvällen faktiskt.


En sån der vakker partybild på ossss
pussss

Kommentarer
Postat av: Linus

Min kära bil har det nog bra där uppe, R.I.P pärlan! <3

2009-03-21 @ 14:59:54
Postat av: vevve

Jaa det får vi hoppas! :)

2009-03-21 @ 15:03:36
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0