Godmorgon

Just nu har jag ingenting bättre för mig än att sitta här och blogga, och äta köttfärsås och spagetti.
Började kika på World Trade Center inatt, fast har inte sett klart på den. Det värsta med den filmen är ju att det har hänt på riktigt, svårt att föreställa sig. Ouutsch

Söndag idag då, som vanligt en så grymt tråkig dag. Måste ta tag i lite skolsaker, trots att jag inte har lust med det. Är så jävla trött på skolan, iofs inte bara på skolan, på det mesta. Skulle sitta fint med en stund på gymmet för att få ur sig allt, men det är ju trots allt en ansträngning att kliva upp ur sängen, klä på sig och ta sig hela vägen till gymmet också.
Vi får väl helt enkelt se vad som händer denna dag.

Känner att jag saknar min kära vän Linda, har inte setts på evigheter känns det som. Du kan väl höra av dig om du läser det här? :)


Egoist? Jomenvisst


Kommentarer
Postat av: linda

already done

2009-03-15 @ 15:46:49
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: vevve

YEAY :D

2009-03-15 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0