HEELG!

Imorse hade jag nog den bästa morgen hitills det här året. Vaknade innan klockan ringde, helpigg. Solen lös utanför fönstret som en sommardag, hela familjen var vakna och jag dansade runt i lägenheten. Den blev ju ganska mycket bättre efter en god frukost och en helskön Jacob Öquist på tvn(gurka!). Och när jag stod och sminkade mig så kom pappa och frågade om jag ville ha skjuts till skolan, skitsamma om det var 50 min innan jag började, det fick dagen att börja på ett så annorlunda sätt än alla andra gråa tråkiga mornar.
På kemilabben lyckades Linnéa som alltid dumförklara mig, vi skulle använda en liten magnetomrörare som såg ut som en kappsel, och vad jag hade sett så låg den bara där i lärarens burk och snurrade, inget mer med det. Jag hämtade vår grupps "kappsel" och la den i handen, funderade för mig själv, "jaha, ska den börja snurra nu?" Men det gjorde den inte. La i den i glasbägaren och klev några steg bakåt och ställde mig frågande och stirrade på den. "Vafan snurrar den inte för?" Då dyker självklart mrs" hon tror att hon vet allt;)" och nästan skriker "men ditt jävla dumhuvud, du har ju ingen EL!"
 - Ja, den började snurra när vi hade ställt den på elplattan
. Suck

På engelskan satt och Linnéa och orkade inte koncentrara oss.. Så vi tog två toffsar, ett papper och en penna, och började därefter rita en gubbe med toffsarna som brillor. Den blev något så grymt ful, tilloch med våran lärare började skratta åt den. HAha, herreminskapare.
Menmen, nu är det iallafall långhelg!  Vår spanskalärare sa "un vacacion corto"  ett kort lov, jovisstdu.. tre ynka dagar.
Men bättre än ingenting åtminstone!

Imorgon ska jag träffa Malin, ta en sväng på stan och sen förbi gymmet. Det var ju trots allt vi som började tsms där för nu över ett år sen :) Alltid trevligt att träffa henne! Och på kvällen ska jag stå i cafét med Lindis. ÅRE OM 16 DAGAR!


put a smile on your face
BEBOO

Kommentarer
Postat av: isssa

bebbow<3, hur länge sen är de där:O?

2009-03-26 @ 16:14:56
Postat av: vevve

i vintras på gränden baby :)

2009-03-26 @ 19:07:13
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0