Magkatarr?

Shodelu
Har legat i min säng hela dagen, började igårkväll när jag låg i fosterställning av all smärta i magen. Så idag har jag bara kollat på massor av film, sovit och inte ätit mycket alls. Hahah fick en chock när jag såg hur min frisyr såg ut när jag tittade mig i spegeln, men vem bryr sig en sån här dag?
Tittade färdigt på World Trade Center, behöver jag säga att jag böla? Jag hoppas inte det. Annars blev det självklart massor av Stockholm Live, Linas kvällsbok, Raw och så Gran Torino, också väldigt rörande film det också.

Jag känner att jag verkligen inte orkar ligga hemma imorgon också när vädret är så underbart, men samtidigt är det väl inte så kul att sitta i skolan och må illa, ska iaf försöka kämpa mig iväg. Har tydligen sovmorgon, och så är vi lediga på Fredag också! Piirfect.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hälla i mig blåbärssoppa och cola, see you :)


Hittade en bild från förra våren, vilken min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0