Mondaay

Underbara måndag.. den har trotts allt måndags-depp varit rätt okej.
Kom dock nästan inte upp ur sängen imorse, men sen rulla allt på primafina.
Maria kom och hälsa på vid lunchen, alltid kul att se den flickan :) Och Linnéa har skaffat ursnyggt löshår!
På Torsdag är det min tur.. slingor och klippning. Är lite nervös, blir aldrig nöjd när jag går till frisören. Men det blir blont den här gången iallafall.
Som jag har sagt tidigare, två prov denna vecka. Har trots det inte börjat plugga på något av dem, koncentrerade mig på ett idrottsarbete idag, men tänkte väl läsa lite innan jag ska sova. Som jag faktist tänkte göra nu strax.
Vi hörs imorn eller någe?!
Pusselipuss




PÅÅSARN?                                                            Sådan bror, sådan syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0