Nuudlar med ketchup?

Jag vet inte om jag är så trött så jag ser i syne, eller har mina rubriker faktiskt ändrat på sig? Någonting måste det vara iallafall. Oj, nej det var bara min söta syster som hade vart och tryckt på (ctrl), (-) har ingen aning vad man kallar det när hela internet blir i mindre format. Sånt var väl fallet iallafall.

Krigaren brevid mig igår på gymmet försökte springa ifatt mig, men fan inte fick han göra det. Med Pink till hjälp sprang jag nästan en mil innan jag klev av crosstrainern, sån jävla energi. Oslagbar brukar det kallas;) Så idag är det väl träningsvärk gånger femton vi snackar om, gjorde t.o.m. nästan såna där fula kämpar-miner i maskinerna när jag envisades med att ha samma vikter som för två månader sen.

Ska ta en liten promenad med min bror som jag har saknat så mkt, fortsätter sen!



18.00
Sådär, det där var skönt, trotts det vackra svenska vädret.

Imorse blev jag inlåst i ett rum med bara min jacka, nycklar, penna, sudd och ett prov framför mig. Min lärare tog min väska, min biologibok, min mobil och så mp3n. Hon var till och med skepptisk till jackan, "du har ingenting i fickorna?"
- Nej kära lilla du. Vad tror hon om mig egentligen? Menmen, fick iallafall mitt bilologiprov avklarat, bara två prov kvar den här veckan..
Imorn äre matteomprov till halv fem.. avlider bara jag tänker på det. Buffé medtas för att motverka svält!

Nej nu ska jag spela trackmania, sen blir det repetera matte och måla naglaar :D
pusssss!


somriga hälsningar, jaoo :)
(med lite dubbelhakor och grejer på köpet)

Kommentarer
Postat av: Dude

vilka bomber du har vevve

2009-03-25 @ 13:05:35
Postat av: vevve

bombnedslag ha?

2009-03-25 @ 15:48:10
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0