Pepp- vs deppsöndag?

Godmorgon!
Kunde inte riktigt somna inatt, låg och tänkte på ormar. Blev ju livrädd när vi under kvällen igår hade diskuterat det. En gång hade en orm rymt från sin bur, och när dem hittade den låg den längs listen helt sträckt. Den bara låg där och åt ingenting, så dem fick lov att avliva den eftersom att den var på g att attackera. Det är alltså långa feta ormar vi snackar om nu! Och en annan orm hade sovit i samma säng som sin ägare, och en dag hade den blivit helt konstig och låg och mätte henne när hon sov, det var för att den skulle se om den fick ner hela henne.
Har sån jävla fobi för ormar, vågar inte ha mina fötter på golvet just nu, förstå om en jävel skulle komma utslingrandes under soffan! omg

Nog om ormar, min systers fisk lever fortfarande, hahaha. Och nu är det söndag igen. Det känns som att minst 25% av veckan består av sega söndagar, på något konstigt sätt.
Har en del jag tänkte göra idag, fast än så länge ligger jag här med täcke och myskläder, så det får allt vänta.
Ska iallafall cykla ner till gymmet och köra till 100 (när man har spytt ha man ju tagit ut sig till 80), eeeeller inte. Ett tufft träningspass får bli fint.
Jag försökte få mina naglar rosa inatt, men det blev bara fuckat. Kanske ska satsa på silver idag istället?

Håå, imorgon börjar en ny vecka.. En vecka med tre prov och inga sovmornar. Vet inte riktigt om jag kommer orka med det. Men jag ska! Snart är det lov och Åre<3<3<3<3 Måste komma igång med träningen och sömnen ordentligt så jag orkar med det.
Nu ska jag stämma gitarren och sen klinga lite på den.
Får väl se om jag kanske har lust att skriva några rader senare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0