Plugg-torsdag

Hej idag igen :) Fan vilken underbar dag, det måste vara för att solen lyser som jag är så lycklig. Ena dagen är jag superglad, andra dagen är jag så deprimerad så ´jag funderar på varför jag lever, och oftast brukar inte humören ha något alls att göra med vad som händer runt mig. Borde typ döpa om bloggen till "Veronica Johansson, En tonåring precis som alla andra - denna med rysliga humörsvängningar" eller nått i den stilen, hur låter det?

Fast dagen kanske inte är så väldigt toppen ändå, msn kränglar utta helvete just nu och jag har typ läst sju sidor av dem 42 vi har prov på imorgon, har lust att bojkotta hela skiten, vi får se hur långt jag orkar läsa..
På onsdag skriver vi sista provet innan lovet, tills dess; ge allt du har

  • Spanskaläxa
  • Kemiprov   ( ....skjut Jan)
  • Historiaprov  (yttligare +30 sidor..)
  • Naturkunskapsprov

Tur att jag fick en energidryck på stan idag av Redbull-bilen, en lite piggare natt framför mig.
Och föresten så har jag fortfarande ryslig träningsvärk, kanske inte ens är träningsvärk föresten? Får väl se imorn på gymmet, upp till bevis!


So long älsklingar!

Det är i motvind, och inte i medvind en drake lyfter

Kommentarer
Postat av: Dude

är du gravid, tänkte på humörsvängningarna hhihi

sluta va emo då lol

2009-03-26 @ 19:27:51
Postat av: vevve

och det kommer från humörsvängningskungen själv :o

2009-03-26 @ 19:33:48
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Memph

HEJ! :D Glad för kommentar? =)

2009-03-26 @ 22:26:32
Postat av: vevve

HEJ! JAA :D

2009-03-27 @ 20:31:01
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0