Rom

"Vad är det här för svarta, stora saker?"
"Det är rom"
"Men skojar du?! Det tänker jag fan inte äta"
"Men smaka!"
"Är du dum? Jag tänker inte låta fiskar växa i mig, dom hör hemma i vattnet"
En stund senare..
"Nu fick jag ont i magen, jävla fiskarna växer i mig som jag sa"
"DU ÅT INGEN ROM!"



Baajs, Wallanderfilmen som visas ikväll har jag ju redan sett. DIEe
Jag ska trösta med att kolla på någon annan film och moffa massa godis så jag får miljoner hål i mina tänder och bryter fem armar..




Kommentarer
Postat av: Memph

jävla godis

2009-03-08 @ 04:02:38
Postat av: vevve

jag åt faktiskt inte upp allt, stolt över mig själv. tänkte skicka ner det till något fattigt barn i Afrika, fast lite sugen kanske man känner sig just nu..

2009-03-08 @ 10:52:11
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0