Snöstorm

Sitter hemma hos Linda, så jävla lättad att det har uppfunnits värme. Cyklade hit i snöstormen, snön stack i ögonen och mössan satt på huvudet, men jag krigade på, allt för att lilla Bettan i korgen inte skulle förfrysa. Hade jag lagt på maschara så hade den nu varit på kinderna.

Idag när jag kom hem från gymmet fick jag ännu en av mina humörsvängningsattacker. Det första jag får höra är att det inte fanns något internet draget till mitt rum, och där föll dagen. Internetberoende som jag är satte jag mig direkt vid den stationära och använde windows messenger, det programmet måste ju vara ett skämt! När pappa frågade hur mitt prov gick, så svarade jag bara tjurigt att jag inte ville prata om det. När han då blev arg och sa att jag blev otrevlig slängde jag mig på sängen och grät, och strax därefter somnade jag som ett barn. Hahah, så patetiskt att jag garavar åt det såhär i efterhand.

Inatt satt jag uppe till halv tre med kemin, eller rättaresagt halv två. Kunde inte somna efter all te, energidryck, digestivekex och kaffe. Tänk, jag drack kaffe! Dock utblandat med mjölk, chocklad och socker. Men iallafall.
Efter provet gick efter det raka vägen och sökte SOS-lärare till Kemi A. Jag står verkligen inte ut längre, en lärare är väl ändå där för elevernas skull? Vi måste ta tag i dethär nu klassen!

Nej usch vad trött jag är, nu ska vi titta på film, tjocka chips&godis och dricka te..
My dream is to fly, over the rainbow so high
Hejs!


en print ur en snart ett år gammal video där vi ska föreställa tixbarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0