Söndag

Tjoho, har en liten tvångstanke att jag måste skriva lite, har ju inte gjort det på hela dagen.
Hade tänkt försöka komma tidigt i säng, eller iallafall lite.

Vaknade väl av väckarklockan imorse, tog fram några papper och tänkte läsa lite, men slocknade självklart på en gång. Blir väckt av mamma vid halv tolv "Pluggar du? vad duktigt!" Och då kunde man ju inte säga nej, heheh (a)
Vandrade hem till farmor på lunch och fika, är väl alltid trevligt med släkten. Och så fick jag några snygga bilder också, host.
Nu på kvällen har jag träffat sötnosen och kollat på the Changeling, den är rätt bra faktist.

Känner att jag igentligen inte vill gå och lägga mig.. Det betyder att när jag vaknar så är det en ny vecka, en skolvecka med två stora prov. Är rätt nervös över fysiken, det är svårt. Och veckan efter det två prov till.. just nu vill jag bara åka till Åre. Härliga Åre! Snartsnartsnart.. 4 veckor och sex dagar, det klarar vi fint.




time to sleep.. bye

Kommentarer
Postat av: :)

Du liknar Bridget i playboy manison.

lite grann , iaf i profil (K) så fin

2009-03-02 @ 09:29:37
Postat av: Dude

vem är den röda?:o

2009-03-02 @ 16:08:11
Postat av: vevve

min kusin :P

2009-03-02 @ 17:18:20
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: vevve

jag tar det inte som en komplimang att vara lik henne..

2009-03-02 @ 17:20:01
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Dude

hahaha Ska du bli heffs brud vevve?;D

2009-03-03 @ 15:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0