Sunday

Hoppas alla släkte ner under Earthhour igår? Det är ju trots allt vår egen planet det handlar om, bäst är väl att alla bryr sig också, kan iallafall jag tycka. Jag och Linda spenderade kvällen hemma hos mig, och under Earthhour släkte vi alla lampor, drog ut alla sladdar och sådär. Bara datorn som var igång utan sladd i (och på energisparläge ;). Och det höll vi faktist i nästan två timmar, ett plus i kanten där va? Tittade på Slumdog millionair och Fjorton suger. Slumdog är faktiskt en riktigt bra film, rekomenderar starkt! Och jaa, fjorton suger kan man ju inte få för mkt av, båda två är helt döds kära i karaktären Aron i filmen, riktigt snygg skatekille. Mjau ;)
När Linda drog upp persiennerna och tittade ut strax innan nio var det i flera lägenheter alla lampor lös. Hon ville typ gå och klubba ner dem, haha. Sjukt respektlöst kan man ju tycka.

Idag hare varit mkt chill.. sämst att man förlorade en timmas sömn inatt, men om det börjar bli ljusare nu så är det klart värt det. Tog en promenix med Isapissa och Alleballe, och gissa vad vi pratade om? ÅRE OFC! 6 yyynka dagar kvar juu. Vi kommer tydligen bli väldigt få i år jämfört med förra året, men det kommer ju bara bli såå skönt. Jag längtar så jag knappt står ut längre. (Lev med att jag kommer tjata om Åre 24/7 tills vi åker)

Imoorgon börjar en ny vecka, med nya möjligheter. Känner att jag är peppad att skriva bra resultat på veckans prov, nu när fredagens sket sig så. Annars har jag en fullspäckad vecka med massor att göra, härligt!
Nu tänkte jag träna lite mage och kolla på parlamentet,
I guess I see you tomorrow
Kiss



Okej, den där bilden ser verkligen inte trevlig ut.
Men!, den är omgjord. Det går inte att få kort på den riktiga färgen
som pryder mina naglar, det som är riktigt neonorange ser typ.. tråkigt orange ut.
Så på den här bilden är färgerna väldigt omjusterade, vilket gör att det iprincip ser ut som den riktiga nagelfärgen, medans handen ser knallröd ut.

Kommentarer
Postat av: Dude

earth hour?

2009-03-30 @ 14:36:59
Postat av: vevve

idiot

2009-03-30 @ 16:41:42
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0