21 Mars

Jag har så grymt tråkigt så det inte är sant. Har fan ingen aning vad jag ska göra ikväll, och jag orkar inte sitta inne framför filmer och trycka i mig massa onyttigheter :o. Visst om man är två, men ensam?! GAaAh


Gårdagen var niice, riktigt lugn kväll. Kollade på wipeout, käkade massa bullar och godis, och umgicks med folk. Senare började Hundtricket, det är fan min  favoritfilm bland alla B- filmer som finns! Haha. Och kvällen till ära hade jag på mig mina nya kläder, här är dock en dålig bild på dem, plus att det ser ut som att jag är större än vad jag egentligen är.

Jag vet vad jag kan göra, måla om naglarna! Och ta ett baad. Och tjata på pappa att vi ska äta pizza ikväll (a)
You will probably hear from me later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0