Våffeldagen

Shudeludelu
I guess that... inspirationen till att skriva har försämrats rejält. Eller inte inspirationen till att skriva, utan vad jag ska skriva. Vet inte om ni är så väldigt intresserade av vad som händer i mitt liv jämt och ständigt. Inte för att jag bryr mig om vad ni tycker, men det är väl alltid kul om folk vill läsa det man skriver. Fast jag skriver främst här för att få ur mig saker, alltså inte mina innersta känslor, dem behåller jag för mig själv. Men sånna saker som händer liksom, jag är en person som älskar att berätta om det. Kanske märks? Menmen, hoppas ni gillart!

Skolan känns rätt tuff just nu.. Inte så att man inte orkar jobba. Men det känns som att det inte finns något slut, som att det kommer hålla på i oändligeheter och uppgifterna aldrig kommer ta slut. På lektionerna går det fint att koncentrera sig(om dagens humör är stabilt), men det är just saken att ta hem och behöva sitta på sin fritid, som är det jobbiga. Det finns ju så mkt man vill hinna med! Ångrar faktist mitt gymnasieval en liten aning, fast jag vet ändå att jag kan klarar av det här med lite tålamod och kämpeglöd.
Fyra prov/läxor/whatever kvar innan det är dags för lov. FYFAN vad det ska bli skönt att komma iväg till Åre och komma ifrån allt. Bara umgås med riktigt härliga och underbara människor och glida ner för backarna.

Idag fyller min mormor år, så ska strax åka och gratta henne. Jag tror dem tkr att jag besöker dem lite väl sällan, så känner mig lite tvungen, och sen blire hem och moffa våfflor:)
Har iprincip haltat runt i skolan idag.. har sån jävla träningsvärk efter gårdagens träningspass på idrotten. Det gör till och med ont  i ljumskarna. Riktigt härlig rivstart på träningen!

Någon börjar bli otålig.. jag hör av mig ngn dag :)
Puss och kram

'

Usch vad fint med blont hår, något till sommaren 09 det!

Kommentarer
Postat av: mackan

Snyggve ;-]

2009-03-26 @ 02:23:27
Postat av: vevve

dankee! :)

2009-03-26 @ 19:06:44
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0