Vaniljglass med kåålasås

14 Mars 2009
Käkade nyss upp en fet glasskål och känner mig allmänt mätt. Klockan är strax fem och iprincip det enda jag har gjort idag är: ätit och suttit vid datorn. Det ligger kuddar över hela mitt golv och här sitter jag i en mysig stor t-shirt. Vaknade först vid tio av att det dunkade utanför fönstret, och jag har för mig att jag gick upp, drog upp persiennerna någon milimeter( kan ju knappast ha sett ut) och visste tydligen då att det inte var utanför ljudet kom ifrån, så kunde lugnt gå och lägga mig igen. Inte fören ett kunde Issa få ordentlig kontakt med mig, och då hade stackarn suttit och kollat på tv i två timmar. Haha, sömnen behövs tydligen.
Gårdagen var.. nice. Chill ute i tillberga, förbi bjurhovda och gården en stund, för att sen bege oss hem till Stockholm live och en chipspåse.


Puss på oss va?

Vaknade upp med dundrande huvudvärk och en pinande hals, och känner mig allmänt dålig. Börjar bli sjuk kanske? Med tanke på hur jag mådde igår också så är det kanske inte omöjligt. Sånt skit man får ta. Känner verkligen för att bara ligga hemma halvdöd framför en film, grejer det!


- Hello, my name is risbuske

Tror det är dags att borsta tänderna och klä på sig, vi hörs!
Peace

Kommentarer
Postat av: Dude

kan nu sluta supa hela tiden eller, va fnitter lisa med btw?

2009-03-14 @ 20:25:07
Postat av: vevve

say what? fnitterlisan sitter brevid mig lilla du

2009-03-14 @ 22:22:54
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: martina

japp puss :D

2009-03-14 @ 22:45:06
URL: http://maartinalindgren.blogg.se/
Postat av: vevve

pusselipuss!

2009-03-14 @ 23:28:06
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: issa

YES pusss

2009-03-15 @ 18:21:28
Postat av: vevve

Puss!

2009-03-15 @ 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0