1 maj!

Äntligen börjar vi närma oss sommaren, och livet leker väl lika mycket som vanligt. Sitter här och huttrar av kyla DOCK, kommer förmodligen att bli sjuk..

Jag tyckte om kvällen, eller jag gör. Middag på Di Spagna, och sen varit ute och träffat trevligt folk och druckit lite. Kunde varit en aning fler plusgrader(eller var det minus?), annars har jag ingenting att klaga på. Tack för kvällen tjejer och killar! :)

Jag antar att jag borde fatta mig kort, ska upp rätt tidigt imorgon. Och efter en sån här stressig dag finns det ingenting bättre än att krypa ner under det varma duntäcket och somna in samma sekund man lägger huvudet på kudden, ellerhur?
Och det är precis vad jag tänker göra nu,


Slänger först upp några bilder lite snabbt; (klicka för större format)

    

Första bilden är det jag har haft på mig ikväll, den sista är en jättegullig tant som står och inspekterar konsums reklamlappar, och resten hoppas jag man ser själv vad de ska föreställa!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Dude

ojojoj, vilka jävla brudar till vänner du har vevve. du kan inte dela med dig?

2009-05-01 @ 09:57:23
Postat av: vevve

Yes I know virrris ;) nehe du, klart jag inte delar med mig!

2009-05-01 @ 12:36:25
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0