13 Maj 2009

Igår var det den 12 maj, en månad kvar till skolavslutningen och fem till min sjuttonårsdag. Det borde ju inte vara några problem för mina föräldrar att hitta upp en minigris på fem hela månader kan man tycka?
Och föresten var jag jättetjurig igår. Började direkt när jag kom hem, och fortsatte hela kvällen. Alla som kom ivägen för mig råkade ut för ett riktigt pms-humör. Fast jag gillar att man även kan ha sånna dagar ibland.

Idag är jag lika trött.. Även fast jag somnadet redan vid tio igår. Kanske är det pollensäsongen som gör en så trött hela tiden? Men matteprovet gick iallafall bra, tur det.
Hade föresten sönder en glastallrik nyss vid bordet, hur smart var det då? Satt och lekte med glaset och så KRASCH.
Det verkar gå bra för dem flesta idag. Min familj är heltjurig! Antar att dem bara ger tillbaka.

Nu ska jag skriva klart min förbannade bilogi-laborationsrapport. Ute i sista sekunden som vanligt.

Värt inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0