17 Maj

härkommerettsåntdärultrasuperkortinläggeftersomjagskahinnaplattahåretocksåpåenkvart

Vilken mysig kväll det var igår, vi kollade på eurovision, badade jacuzzi och drack varm choklad framför någon film. Vinnaren igår var fan inte bra! Jag tycker Danmark var bäst, en sån där typisk Vevvelåt - enligt linda.
Vi hyrde filmen "Neverwas", såklart en dramafilm. Men det enda jag kan säga är att den handlade om någon kille vars pappa hade hängt sig och tidigare i livet skrivit en bok om sin son (?) något sånt. Somnade efter fem minuter.

Om en liten stund ska vi åka ut till Ransta och fira min kusin som fyller 15 imorgon. Jag måste ta med mig min historiabok dit ut eftersom vi har prov imorgon och smart som jag alltid är så har jag inte börjat läsa alls. Så sjukt jävla tråkiga saker vi jobbar om också. Skjut mig..

Har lite bilder jag ska lägga upp, men det får vi när jag är hemma igen, för nu äre bråttom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0