24 Maj

Äntligen orkar jag sätta mig och trycka ihop ett riktigt inlägg, vi får se hur långt det blir.
Mitt hår är så blött så det nästan droppar om det, fan vad det är underbart att duscha. Fast som med mycket annat - svårt att ta initiativet att bestämma sig för att väl göra det. Innan det var jag ett bra tag på gymmet med Isabelle beben, det var sjukt skönt att få springa av sig lite!
Efter maten ska jag och pappa ut och övningsköra för första gången, börjar bli lite smått nervös :o jag bakom ratten?!  Känns ovant att ens tänka tanken.
Och efter det blir det tåårta, gooottt.

Igår när jag sprang runt på stan och letade presenter till papsen min, så passade jag på att inhandla ett par gladiatiorsandlaler, som finns på bild här nere. Nu är avslutningsoutfiten äntligen klar, det enda som återstår är några gånger till i solariet. Jag längtaaaar!

Btw, se inte filmer The reader som går på bio just nu. Den börjar bra och om den hade slutat som jag tycker den skulle så hade den varit stjärnklass, men filmen byter iprincip handling mitt i allt. En av fem toasters!

Jag älskar stök


De nya skorna: (tryck på bilderna)



Kommentarer
Postat av: Virr

de som var så rent när jag drog

2009-05-24 @ 20:36:32
Postat av: Veronica

de va igår :P

2009-05-24 @ 21:13:52
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: issa

beeeeeeeb!

är de skorna från nilsons?

2009-05-24 @ 22:39:58
Postat av: Veronica

precis bebis!

2009-05-25 @ 16:59:07
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0